Στα 2,5 δις θα φτάσουν οι χρήστες των social media το 2018

Οι χρήστες στέλνουν – συνολικά κάθε λεπτό – περισσότερα από 30 εκατ. μηνύματα στο Facebook, ενώ αναρτώνται σχεδόν 350.000 tweets

Τμήμα της καθημερινότητας του συνδεδεμένου πληθυσμού της γης αποτελούν, πλέον, τα social media, με τη δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να βαίνει αυξανόμενη. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις, το 2018 περίπου 2,5 δις άνθρωποι θα χρησιμοποιούν σε ημερήσια βάση ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης από μόλις 970.000 το 2010, 1,4 δις το 2012 και περίπου 2,1 δις στα τέλη του τρέχοντος έτους.Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, τα οποία προέρχονται από την εταιρεία Statista, το Facebook παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με 1,5 δις εγγεγραμμένους χρήστες, ωστόσο, πολλές άλλες πλατφόρμες και εφαρμογές έχουν και αυτές το φανατικό τους κοινό.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, ο αντίκτυπος αυτής της επανάστασης στην οικονομία και την κοινωνία, είναι κάτι παραπάνω από ορατός, προκαλώντας μάλιστα “τεκτονικές μετατοπίσεις” στον κλάδο της τεχνολογίας.

Για παράδειγμα, πέραν από τους καθαρά ψυχαγωγικούς και επικοινωνιακούς σκοπούς, που εξυπηρετούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πλέον αποκτούν και έναν άλλο ρόλο, πιο κοινωνικό ίσως. Μεταξύ άλλων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποδειχθεί ως ένα πολύ αποδοτικό μέσο για τη διοργάνωση κινημάτων διαμαρτυρίας και μάλιστα, με παγκόσμια απήχηση.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με σχετική ανάλυση του World Economic Forum, ο αντίκτυπος των κοινωνικών δικτύων στην εμπορική βιομηχανία είναι τεράστιος. Ενδεικτικές είναι οι αλλαγές που έφεραν τα social media στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, λειτουργώντας στην ουσία ως ένα νέο εναλλακτικό κανάλι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών.Επίσης, πλατφόρμες όπως το YouTube, το Twitter και το Facebook, επέτρεψαν στους καταναλωτές να τις χρησιμοποιούν ως “ψηφιακά μεγάφωνα”, προκειμένου να παραπονεθούν για προβληματικά προϊόντα και υπηρεσίες που λαμβάνουν. Αυτή η κινητικότητα έχει αναγκάσει τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου να επενδύσουν χρόνο και κεφάλαια, με στόχο να έχουν μια συγκροτημένη και αποδοτική παρουσία στα social media.

Οι αλλαγές στα Media
Προφανώς, ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν εξαντλείται στις παραπάνω περιπτώσεις. Μεγάλες αλλαγές έχουν επιφέρει τα social media και στον τομέα της ενημέρωσης, αλλάζοντας άρδην τον τρόπο που λειτουργούν όλα τα μέσα ενημέρωσης και κυρίως τα ψηφιακά. Σε μόλις επτά χρόνια, τα πάντα στις αίθουσες σύνταξης ανά τον κόσμο έχουν ανατραπεί. Επιπλέον, η γνώση του χειρισμού και οι δεξιότητες των εργαζομένων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν στοιχεία του βιογραφικού ενός δημοσιογράφου.

Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
Δεν λείπουν και οι αναλυτές, που αποδίδουν στα social media ακόμη μεγαλύτερη δυναμική στο μέλλον. Μάλιστα, κάποιοι αναρωτιούνται αν αυτές οι πλατφόρμες είναι οι τράπεζες του μέλλοντος.

“Φανταστείτε να είστε σε θέση να πληρώσετε το ενοίκιο ή να κάνετε μια επένδυση μέσα από το αγαπημένο σας κοινωνικό δίκτυο. Αυτή η εικόνα μπορεί να μην είναι μακριά από την πραγματικότητα”, αναφέρουν οι αναλυτές, προσθέτοντας ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταμορφώνουν τον τραπεζικό τομέα με πολλούς τρόπους, από τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μέχρι την ελευθερία να στέλνουν χρήματα σε άλλους μέσω online platforms.
Πηγή: sepe.gr//via:/iservices.gr/blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]