Στη Βουλή τροπολογία για το Αγγελιόσημο – Αλλάζουν όλα στη διαφήμιση

Ανατροπή του υφιστάμενου πλαισίου της διαφημιστικής αγοράς αλλά και ανατροπή του τρόπου υπολογισμού του αγγελιοσήμου φέρνει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή από τους υπουργού Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, Εργασίας Γιάννη Βρούτση, Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη και Υγείας Μάκη Βορίδη.

Σύμφωνα με την τροπολογία που εντάχθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, από τις αρχές του 2015 αλλάζει ο τρόπος τιμολόγησης των διαφημίσεων ώστε να διενεργείται απευθείας μεταξύ των συμβαλλομένων, αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει ο διαφημιστής.

Ταυτόχρονα προβλέπει πως η αμοιβή των διαφημιστών και επιχειρήσεων που μεσολαβούν για τη διαφήμιση βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και σε καμία περίπτωση το Μέσο.

Παράλληλα η τροπολογία απαγορεύει από δω και στο εξή Μέσο οποιασδήποτε παροχής χρηματικής, σε είδος ή και δωρεάν, επιστροφή, επιβράβευση ή άλλη αμοιβή σχετικά με οποιεσδήποτε υπηρεσίες προβολής που παρέχουν στο Μέσο διαφημιστές και επιχειρήσεις που μεσολαβούν.

Η τροπολογία ορίζει ταυτόχρονα πως «ο ειδικός φόρος, το αγγελιόσημο, ο ΦΠΑ και οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι καθώς και ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο για τις ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ πάσης φύσεως Μέσων για την αμοιβαία προβολή τους υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης».

Σημειώνεται πως κατά καιρούς είχε ακουστεί πως το αγγελιόσημο όδευε προς κατάργηση, κάτι που εν τέλει δεν έγινε.

 newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]