Στο… σκοτάδι αφήνει η ΔΕΗ την περιοχή των Τζουμέρκων!
Σα να μην έφταναν δηλαδή τα υπόλοιπα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην ορεινή αυτή περιοχή, τώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με συχνές και μακράς διαρκείας διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, το οποίο αποτελεί βασικό αγαθό και δικαίωμα κάθε σύγχρονου ανθρώπου.
Έχουν δίκιο λοιπόν να αγανακτούν με την Διεύθυνση της ΔΕΗ στην Άρτα, η οποία στις διαρκείς οχλήσεις τους δηλώνει… αδυναμία επίλυσης των προβλημάτων που προκαλούν τις διακοπές ρεύματος, όπως είναι οι βλάβες στο δίκτυό της.
Παρέμβαση για το θέμα έκανε χθες προς τη Διεύθυνση της ΔΕΗ Άρτας ο Δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων Γιάννης Σεντελές, χρησιμοποιώντας μάλιστα ιδιαίτερα αυστηρή γλώσσα απέναντι στην Εταιρεία. Ο Δήμαρχος επισημαίνει πως η υπομονή των κατοίκων στα Τζουμέρκα έχει εξαντληθεί και ζητά την άμεση ανταπόκριση των συνεργείων της ΔΕΗ όταν προκύπτει κάποιο πρόβλημα, απειλώντας μάλιστα με μαζικές μηνύσεις από πλευράς των πολιτών προς την επιχείρηση!
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στον ΠΡΩΙΝΟ ΛΟΓΟ
Labels:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.