Ιωάννινα-Λιγκιάδες :Το σημερινό μπουρίνι ....από το "μπαλκόνι " της πόλης!
Ο Ιούνιος κοντεύει να φτάσει στο τέλος και καλοκαίρι ακόμη στα Γιάνεννα δεν έχουμε δει .
Το γνώριμο σκηνικό με την αστάθεια τις απογευματινές ώρες επαναλήφθηκε και σήμερα ,με τις εικόνες από το "μπαλκόνι" της πόλης ,τις Λιγκιάδες, να είναι εντυπωσιακές!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.