Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλει την επίθεση νεοναζί εναντίον μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και κάνει λόγο για προκλητική ανοχή των αστυνομικών αρχών που ούτε χτες συνέλαβαν κάποιον χρυσαβγίτη. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει την τραμπούκικη δολοφονική επίθεση Χρυσαυγιτών εναντίον μελών του ΚΚΕ χτες στο Πέραμα. Η θρασύδειλη ναζιστική συμμορία, αφού επιδόθηκε ανενόχλητη επί χρόνια σε συνεχείς επιθέσεις σε βάρος των μεταναστών, τώρα δεν διστάζει να στραφεί εναντίον μελών κομμάτων της Αριστεράς. Η προκλητική ανοχή της αστυνομίας, που ούτε χτες συνέλαβε κανέναν τραμπούκο, σε συνδυασμό με τη σταθερή πολιτική υποστήριξη που τους παρέχει μερίδα του μνημονιακού συμπλέγματος εξουσίας, οδηγούν τους ναζί στην αποθράσυνση. Αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η ενότητα δράσης των αριστερών και προοδευτικών δυνάμεων για να αντιμετωπιστεί η φασιστική απειλή».
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλει τη χρυσαυγίτικη επίθεση στο Πέραμα και την «προκλητική ανοχή της αστυνομίας»
Reviewed by
epirustvnews
on
9/13/2013 01:10:00 μ.μ.
Rating:
5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.