ΙΩΑΝΝΙΝΑ:Σωρεία παραβάσεων για την πίστα σκι Αμφιθέας

Αν και οι αγώνες θαλασσίου σκι έληξαν, οι διαμαρτυρίες για το στίβο που κατασκευάστηκε στην Αμφιθέα δεν σταμάτησαν. Χθες σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία, επαναλαμβάνει ότι έγινε σωρεία παραβάσεων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, «που στιγματίζουν από κοινού Περιφέρεια και Δήμο για την απουσία περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου». 

«Οι διάφορες μεθοδεύσεις -αναφέρει σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης η ΕΟΕ- για την κατάφωρη παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, οι απειλές κατά όσων υπερασπίζουν το δημόσιο συμφέρον και τη δημόσια υγεία, καθώς και οι εξαγγελίες των τοπικών αρχόντων για την επαναφορά από το χρονοντούλαπο της ιστορίας φαραωνικών έργων, όπως η δημιουργία κωπηλατοδρομίων και γηπέδων γκολφ στις περιοδικά κατακλυζόμενες υγρολιβαδικές εκτάσεις της Παμβώτιδας, δεν αφορά ένα τοπικό πρόβλημα, αλλά αποτελούν προηγούμενο για όλες τις λίμνες της χώρας και τις προστατευόμενες περιοχές».

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]