Μάθημα στην αυλή!
Η φωτογραφία τραβήχτηκε χτες το πρωί στο 2ο Γυμνάσιο Αρτέμιδας και τη δημοσιεύει σήμερα ο Ριζοσπαστης. Εκεί όπου ένα τμήμα κάθε μέρα, εκ περιτροπής, κάνει μάθημα στην αυλή γιατί δε χωρούν οι μαθητές στις αίθουσες. Το συγκεκριμένο σχολείο στεγάζεται από την ίδρυσή του αποκλειστικά σε προκάτ αίθουσες.
Σε συνάντηση που είχε προχτές η τοπική Ενωση Γονέων με τη διοίκηση του ΟΣΚ έλαβε τη δέσμευση ότι θα φέρει στο Δήμο δύο προκάτ αίθουσες στα τέλη του μήνα και θα επιχορηγήσει το Δήμο ώστε να αγοράσει άλλες δύο. Και όπως φαίνεται ούτε καν θα δινόταν αυτή η λύση στις απαράδεκτες συνθήκες των προκάτ αιθουσών αν δεν κινητοποιούνταν οι γονείς.
Τώρα, όλοι εύχονται να μη βρέξει μέχρι το τέλος Οκτώβρη και βέβαια να έχουν φτάσει οι αίθουσες μέχρι τότε...
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.