ΠΡΕΒΕΖΑ:Απάντηση αντιδημάρχου στις καταγγελίες πολιτών για την κοπή δέντρων στο Σκαφιδάκι και την Ιχθυόσκαλα

Απάντηση στις καταγγελίες πολιτών που κατατέθηκαν τόσο προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση
όσο και προς το Δήμο Πρέβεζας αναφορικά με την κοπή δέντρων στην περιοχή Σκαφιδάκι και
Ιχθυόσκαλα και τη διάθεση των προϊόντων υλοτομίας δίνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Πρέβεζας
Ευάγγελος Ροπόκης.
Οπως μετέδωσε η Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας, η ομάδα πολιτών μιλά για βανδαλισμό στους συγκεκριμένους χώρους,
ζητώντας από τους αρμόδιους τις εγκρίσεις βάσει των οποίων πραγματοποιήθηκαν οι
συγκεκριμένες εργασίες. Όπως τονίζει ο αντιδήμαρχος, ο Δήμος είχε επανειλημμένως γίνει
αποδέκτης παραπόνων από τις εταιρίες που καθημερινά χρησιμοποιούν το δρόμο στο
Σκαφιδάκι για τον μεγάλο όγκο φυτικής μάζας που είχε εισχωρήσει στο οδόστρωμα, δεδομένου
ότι η περιοχή είχε να καθαριστεί πολλά χρόνια. Κατά την εκτέλεση των εργασιών, ήταν
καθημερινή η παρουσία των υπαλλήλων της Δασικής Υπηρεσίας, ενώ κάποιοι ιδιοκτήτες
προέβησαν σε μερικό καθαρισμό των δικών τους προσόψεων με αποτέλεσμα σε κάποια
σημεία, να αποτυπωθεί μια διαφορετική εικόνα από αυτή που προκλήθηκε από τις
παρεμβάσεις του Δήμου. Σύμφωνα με τον κ.Ροπόκη από τις εργασίες και σύμφωνα με τον
έλεγχο του Δασαρχείου προέκυψαν περίπου 12 τόνοι ξυλείας, από τους οποίους ο μισός όγκος
δόθηκε στους κατοίκους και ο υπόλοιπος στον εργολάβο, ενώ οι όποιες εργασίες εκτελούνται με
σεβασμό στο περιβάλλον και το πράσινο. Τέλος αναφέρει ότι η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να
καταβάλλει άοκνη και συνεχή προσπάθεια για την προστασία και την ανάδειξη του φυσικού
πλούτου της περιοχής με παράλληλη διάθεση για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων των
δημοτών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]