''ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ'' (ΦΩΤΟ).


Δυστυχώς για μας  στα Ιωάννινα έβρεξε σήμερα το μεσημέρι , και ως συνήθως μετά από
τέτοια ''ακραία καιρικά φαινόμενα'' κάνουμε πολλές μέρες να δούμε τηλεόραση.
Τα λεγόμενα ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει χειρότερα από  τα τοπικά.


Τελικά  όλοι πρέπει να έχουμε συνδρομητική τηλεόραση , δηλαδή να πληρώνουμε  για να δούμε  τα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ????? .....

Ευχαριστώ για την  φιλοξενία

Αναγνώστης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]