ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ:Μπήκε με το δίκυκλο του σε βιτρίνα καταστήματος

Πολύ σοβαρό τροχαίο ατύχημα συνέβη εχθές στις  10 το βράδυ  στο κέντρο της Αμφιλοχίας.
Σύμφωνα με το amfiloxia-blogs.blogspot.gr,νέος με την μηχανή του ξέφυγε της πορείας του για αγνωστους μέχρι στιγμής λόγους και έπεσε πάνω σε βιτρίνα καταστήματος στο κέντρο της πόλης.
Το παιδί χτύπησε αρκετά και είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Η μηχανή κατέβαινε απο το δρόμο του Λυκείου και έπεσε σύμφωνα με μαρτυρίες πίσω απο λεωφορείο που προπορευόταν με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της μηχανής να πέσει κάτω και στη συνέχεια  σύρθηκε πάνω στο πεζοδρόμιο σε μια απόσταση περίπου 30 μέτρων παρασύροντας ότι έβρισκε μπροστά της.
Το παιδί  μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου για περισσότερη φροντίδα.

ΠΗΓΗ amfiloxia-blogs.blogspot.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]