Ο Σύλλογος Πραμανιτωτών για τα Χριστούγεννα
Ο Σύλλογός Πραμαντιωτών, πραγματοποίησε την προγραμματισμένη εκδήλωση στα πλαίσια των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Αρταίων στην Καλικατζαρούπολη με μεγάλη επιτυχία. Ο Σύλλογος συγχαίρει τα παιδιά των χορευτικών τμημάτων του συλλόγου. Επίσης ευχαριστεί τους χορηγούς που στήριξαν την εκδήλωση και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της Α.Δ.Α.Ε. ΟΤΑ κύριο Χρήστο Γιώτη. Εύχεται χρόνια πολλά σε όλους καλές γιορτές με υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.