ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το κέντρο φιλοξενίας μεταναστών

Συγκέντρωση- διαμαρτυρίας, έξω από το στρατόπεδο στον Άγριλο, προγραμματίστηκε για αύριο Σάββατο 28 Μαϊου, στις 10 το πρωί για να ματαιωθεί η εγκατάσταση Κέντρου κράτησης Μεταναστών γιατί η περιοχή δεν αντέχει πλέον άλλη απαξίωση. Η απόφαση ελήφθη σε σύσκεψη στο Δημαρχείο του π. δήμου Μεδεώνος στην Κατούνα, στην οποία μετείχαν οι τοπικοί φορείς και οι κάτοικοι της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης αφού πρώτα ο δήμαρχος τους ενημέρωσε για τη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό προστασίας του πολίτη Μανώλη Όθωνα ενάντια στη δημιουργία Κέντρου κράτησης Μεταναστών, στη συνέχεια οι τοπικοί φορείς αλλά και οι απλοί πολίτες κατέθεσαν τις απόψεις τους και εξέφρασαν την πλήρη αντίθεση τους στη δημιουργία κέντρου λαθρομετανάστευσης στο στρατόπεδο του Άγριλου.


πηγη http://www.dete.gr/news.php?article_id=42313

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]