ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το κέντρο φιλοξενίας μεταναστών
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης αφού πρώτα ο δήμαρχος τους ενημέρωσε για τη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό προστασίας του πολίτη Μανώλη Όθωνα ενάντια στη δημιουργία Κέντρου κράτησης Μεταναστών, στη συνέχεια οι τοπικοί φορείς αλλά και οι απλοί πολίτες κατέθεσαν τις απόψεις τους και εξέφρασαν την πλήρη αντίθεση τους στη δημιουργία κέντρου λαθρομετανάστευσης στο στρατόπεδο του Άγριλου.
πηγη http://www.dete.gr/news.php?article_id=42313
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.