Σχόλιο αναγνώστη στην ανάρτηση:Συνεργάζονται οι εργολάβοι με την Αστυνομία;

Η εταιρία κοιτάζει το συμφέρον της και καλά κάνει. Αν τώρα κάποιοι από εμάς ήθελαν να το παίξουν τσάμπα μάγκες ας πρόσεχαν.....Κύριοι αν δεν θέλετε να πληρώνετε διόδια υπάρχουν και οι παλιές εθνικοί οδοί...μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και να περάσετε ευχάριστα....


διαβάστε εδώ τη σχετική ανάρτηση:http://epirus-tv-news.blogspot.com/2011/05/blog-post_5458.html?showComment=1306496738557#c1208662509933074219

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]