Πανελλαδική απεργία στον ΟΤΕ στις 2 Ιουνίου

 24ωρη πανελλαδική απεργία  στον Όμιλο ΟΤΕ, την Πέμπτη 2/6/2011 και την πραγματοποίηση την ίδια μέρα πανελλαδικού συλλαλητηρίου στις 13.00 στην πλατεία Κλαυθμώνος, αποφάσισε η ΟΜΕ-ΟΤΕ.Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ με βασικό τους σύνθημα :"Εμείς δεν θα παραδοθούμε - δεν θα παραδώσουμε τον ΟΤΕ στα ιδιωτικά συμφέροντα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]