Τελωμείο Κακαβιάς:Συνελήφθη Αλβανός με ένταλμα της Ιντερπολ

Στον τελωνειακό σταθμό Κακαβιάς στα Ιωάννινα ,συνελήφθη 38χρονος Αλβανός με ένταλμα της Ιντερπολ.Ο 38χρονος κατηγορείται στην Ιταλία αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες για μία σειρά απο κακουργήματα ,όπως για διακεκριμένη μορφή συνομωσίας ,συνέργεια για κατοχή αλλά και πώληση ναρκωτικών ουσιών ,απόπειρα ανθρωποκτονίας,εξώθηση και εκμετάλλευση σε πορνεία ,σύσταση και συμμορία καθώς και για παράνομη εγκατάσταση.Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Ιωαννίνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]