Εξιτήριο για το Γιάννη Καυκάς

Εξιτήριο πήρε σήμερα το μεσημέρι από το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας στο οποίο νοσηλεύτηκε επί 19 ημέρες ο Γιάννης Καυκάς.
Ο 31χρονος διαδηλωτής που δέχθηκε επίθεση από άνδρες των ΜΑΤ κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο κέντρο της Αθήνας παρέμεινε στην εντατική σε κώμα αρκετές ημέρες ωστόσο η υγεία του παρουσίασε θεαματική βελτίωση από τη στιγμή που συνήλθε και έτσι σήμερα επέστρεψε σπίτι του με το εξιτήριο στο χέρι.

Ταυτόχρονα, σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών του ξυλοδαρμού του Γιάννη Καυκά που παραλίγο να του στοιχίσουν τη ζωή.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]