Αποδεκατίζεται το «50-50»

Mε σημαντικές απώλειες στην ομάδα των βασικών ηθοποιών, η οποία θα μειωθεί κατά 50% και ως εκ του με μεγάλες ανατροπές στο σενάριο θα συνεχιστεί την επόμενη σεζόν το «50-50». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τέταρτος κύκλος θα περιλαμβάνει 20 επεισόδια με αισθητά χαμηλότερο μπάτζετ και από τους έντεκα βασικούς χαρακτήρες, θα μείνουν μόνο οι πέντε. Ακλόνητη και σύσσωμη θα παραμείνει η αντροπαρέα, ενώ από τις γυναίκες, θα αποχωρήσει μια εκ των Άβα Γαλανοπούλου, Μαρία Ανδρούτσου και Βάνα Ραμπότα.
 Όσο για τα παιδιά των πρωταγωνιστών; Θα φύγουν όλα, ενώ εκτός 50-50 αναμένεται να μείνει και η Νικολέττα Καρρά

http://www.gossip-tv.gr/
 το διαβάσαμε  εδώ http://www.dete.gr/news.php?article_id=42686

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]