Διαρροή e-mail αποδήμων: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου- Ένοχοι και οι τέσσερις κατηγορούμενοι
Η πρώην ευρωβουλευτής κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη για την παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και ομόφωνα ένοχη για την παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων
Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών οι τέσσερις κατηγορούμενοι για τη διαρροή ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, υπόθεση που είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ενόψει των ευρωεκλογών του 2024. Το δικαστήριο επέβαλε ποινές φυλάκισης από 8 έως 20 μήνες, με τριετή αναστολή.
Στην πρώην ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη επιβλήθηκαν ποινές 20 και 18 μηνών αντίστοιχα, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
δείτε αναλυτικά στο dikastiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.