ΔΑΣ ΟΤΑ Ιωαννίνων ||Δήμος Ζίτσας :Ιδιωτικοποίησε όλη την αποκομιδή απορριμμάτων .....
.........ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΟΥ ΥΛΙΚΟΥ-ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΚΑΔΩΝ
Ο Δήμος Ζίτσας, που μόλις πριν 3 μήνες βεβαίωνε ότι δεν έχει χρήματα για να παραμείνει με προσωρινή διαταγή στη δουλειά ένας συμβασιούχος χειριστής, αποφάσισε την Τρίτη, 16 Ιουνίου 2026, να δώσει σε εργολάβο την αποκομιδή απορριμμάτων και το πλύσιμο κάδων σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου, επιβαρύνοντας τους Δημότες του κατά 600.000€ κάθε χρόνο, για τα επόμενα 3 χρόνια (συνολικά 1,8εκ €)
Η Δημοτική Αρχή Ζίτσας, που δεν έκανε καμία πρόσληψη για την καθαριότητα τα τελευταία 8 χρόνια, που εμφανίζεται στα δικαστήρια και όχι απλά αντιδικεί αλλά υπερθεματίζει κατά της παραμονής των συμβασιούχων ακόμα και με προσωρινές διαταγές γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του Δήμου, αποφάσισε να δώσει κέρδη στον εργολάβο από τη φορολογία που εισπράττει από το λαό της περιοχής.
Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου είναι καθαρά πολιτική και δεν τεκμηριώνει το πώς προκύπτει το ποσό των 600.000€. Για του λόγου το αληθές, δεν έχει κανένα προϋπολογισμό, όπως όφειλε, για τα φορτία των σκουπιδιών που θα μεταφέρει ο εργολάβος, τις διαδρομές που θα κάνει, τα χιλιόμετρα, τις μισθοδοσίες, συντηρήσεις καύσιμα κ.ο.κ.
Η δήλωση του Δημάρχου της ΝΔ ότι «οι εργαζόμενοι ζητάνε την ιδιωτικοποίηση» είναι ανεπίτρεπτη, ακόμα και για το «γνωστό» Δήμαρχο Ζίτσας. Τόσα χρόνια που οι εργαζόμενοι ζητάνε προσλήψεις, που ζητάνε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, στοιχειώδεις παροχές, όπως την ασφαλτόστρωση του εργοταξίου, ζητήματα δηλαδή που προφανώς και δεν θα επιβάρυναν το Δήμο με 600.000 € το χρόνο, ούτε άκουγε ούτε έβλεπε. Αντίθετα απαιτούσε από τα πληρώματα να μπαίνουν και μέσα στις βιομηχανίες και να μαζεύουν σκουπίδια από ιδιωτικούς χώρους. «Ξαφνικά», είδε τις σακατεμένες εργάτριες πάνω στα απορριμματοφόρα και αποφάσισε να τις «λυτρώσει» …
Φυσικά η Δημοτική Αρχή Ζίτσας δεν θα μπορούσε να φέρεται με τόση ασυδοσία αν δεν είχε την κάλυψη του εργοδοτικού προεδρείου της μειοψηφίας του Συλλόγου μας, το οποίο όχι μόνο δεν οργάνωσε οποιαδήποτε κινητοποίηση, αλλά δεν βρήκε να γράψει ούτε μισή αράδα καταγγέλλοντας την ιδιωτικοποίηση. Προφανώς υιοθετούν τις δηλώσεις του Δημάρχου ότι οι εργαζόμενοι ήθελαν την ιδιωτικοποίηση! Ακόμα και στην παρουσία τους στο Δημοτικό Συμβούλιο φρόντισαν να δώσουν οδηγίες στο Δήμαρχο ποιες ρήτρες να βάλει στο διαγωνισμό, πως δηλαδή θα κάνει καλύτερη την ιδιωτικοποίηση.
Καλούμε τη δημοτική αρχή Ζίτσας να σταματήσει κάθε ενέργεια ιδιωτικοποίησης της υπηρεσίας καθαριότητας και να προχωρήσει άμεσα στις απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού και εκσυγχρονισμό του στόλου οχημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.