Δήμος Β.Τζουμέρκων - Νέα χρηματοδότηση 883.650 ευρώ για έργα ύδρευσης σε Ελληνικό και Μονολίθι


Με μία ακόμη σημαντική χρηματοδότηση, ύψους 883.650 ευρώ, ενισχύεται το μεγάλο έργο αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ύδρευσης του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, το οποίο υλοποιείται μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών. 

Η νέα πίστωση εξασφαλίστηκε με τροποποίηση της απόφασης ένταξης του έργου και αφορά παρεμβάσεις αντικατάστασης των εσωτερικών δικτύων ύδρευσης στις Τοπικές Κοινότητες Ελληνικού και Μονολιθίου. Ειδικότερα, ποσό 633.650 ευρώ κατευθύνεται στην αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στο Ελληνικό, ενώ 250.000 ευρώ θα διατεθούν για αντίστοιχες εργασίες στο Μονολίθι, αντιμετωπίζοντας χρόνια προβλήματα που συνδέονται με την παλαιότητα των υφιστάμενων υποδομών.

Η νέα χρηματοδότηση αποτελεί συνέχεια των διαδοχικών ενισχύσεων που έχει εξασφαλίσει ο Δήμος για το συγκεκριμένο έργο, το οποίο συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη στα Βόρεια Τζουμέρκα. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγους μήνες είχε εγκριθεί επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 750.000 ευρώ για παρεμβάσεις στα δίκτυα ύδρευσης των κοινοτήτων Πλατανούσας, Προσηλίου και Μονολιθίου.

Το έργο «Αναβάθμιση εγκαταστάσεων ύδρευσης Δήμου Βορείων Τζουμέρκων», συνολικού προϋπολογισμού άνω των 4,9 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει εκτεταμένες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού των δικτύων ύδρευσης σε κοινότητες των Δημοτικών Ενοτήτων Τζουμέρκων και Κατσανοχωρίων, την κατασκευή νέων υδατοδεξαμενών σε οικισμούς όπου καταγράφονται αυξημένες ανάγκες, καθώς και την εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος τηλεμετρίας και τηλεελέγχου για την παρακολούθηση της λειτουργίας των δικτύων και τον έγκαιρο εντοπισμό διαρροών.

Στόχος των παρεμβάσεων είναι η αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών ύδρευσης, η μείωση των απωλειών νερού, η βελτίωση της διαχείρισης των υδάτινων πόρων και η διασφάλιση επαρκούς και ποιοτικού πόσιμου νερού για τους κατοίκους των κοινοτήτων.

«Η εξασφάλιση ακόμη μίας σημαντικής χρηματοδότησης για έργα ύδρευσης αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για τον Δήμο μας και τις τοπικές κοινωνίες του Ελληνικού και του Μονολιθίου. Συνεχίζουμε με σχέδιο και επιμονή να διεκδικούμε πόρους για την αναβάθμιση των βασικών υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Εσωτερικών Θεόδωρο Λιβάνιο, τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών Σάββα Χιονίδη, τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου, καθώς και τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων για τη συμβολή τους στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης. Συνεχίζουμε με συνέπεια και σχέδιο για την αναβάθμιση των υποδομών σε κάθε κοινότητα του Δήμου μας», αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων Νίκος Βαΐτσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]