Σύλλογος ΟΤΑ Ιωαννίνων :Στάση εργασίας Παρασκευή 26 Ιουνίου ||Συγκέντρωση στο Δημαρχείο

 


Την ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων και της 

υπηρεσίας πλύσης κάδων απορριμάτων, φέρνει προς ψήφιση την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στη συνεδρίαση της Δημοτικής επιτροπής του Δήμου Ιωαννιτών η Δημοτική Αρχή. 

Για τους εργαζόμενους είναι καθαρό πως στις Κοινωνικές Υπηρεσίες των Δήμων δεν χωράνε εργολάβοι. Τα κέρδη τους πρέπει να είναι κέρδος για τους δημότες. Οι καθαρές πόλεις δεν χρειάζονται εργολάβους, χρειάζονται στελέχωση των υπηρεσιών καθαριότητας, επισκευή και συντήρηση των μηχανημάτων τους και σταδιακή ανανέωση του στόλου τους. 

Σε συνάντηση που είχαμε σήμερα 25/06/2026, με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Δήμου Ιωαννιτών και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής, τονίσαμε πως τόσο το πλυντήριο κάδων, που μετά από δύο χρόνια αδικαιολόγητης καθυστέρησης της επισκευής του, επιτέλους μπήκε σε λειτουργία, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας, επομένως δεν απαιτείται Σύμβαση με Εργολάβο. 

Για την αποκομιδή και μεταφορά των ογκωδών επιμένουμε πως με ορθή διαχείριση, προσωπικού και οχημάτων θα μπορούσε να λειτουργήσει η υπηρεσία του Δήμου χωρίς την παρέμβαση του Εργολάβου. 

Όλα τα παραπάνω δεν απαιτούν όμως μόνο χρήματα. 

Κύρια και πάνω απ' όλα απαιτούν σωστό σχεδιασμό και συγκεκριμένη πολιτική στόχευση. Αν μέσα στα χρόνια που προηγήθηκαν αλλά και σε αυτά που θα ακολουθήσουν, η Υπηρεσία μένει υποστελεχωμένη, χωρίς συντήρηση των μηχανημάτων και χωρίς ανανέωση του στόλου, τότε ο ιδιώτης θα είναι η μόνη λύση. Μια λύση, που όλοι γνωρίζουμε, πως όπου επιλέχθηκε ούτε καθαρότερες πόλεις είχαμε, ούτε οικονομικότερες υπηρεσίες. Αντίθετα το κόστος αυξάνεται με μαθηματική 

πρόοδο αφού λειτουργούν (και φυσικό είναι, για εργολάβους μιλάμε με όρους 

αγοράς και όχι με στόχο ΤΟ συμφέρον των πολιτών. Μπροστά στην πολιτική του Κεντρικού Κράτους που τα τελευταία χρόνια στοχεύει μεθοδικά στη διάλυση των Κοινωνικών Υπηρεσιών, καλούμε τη Δημοτική Αρχή να σταθεί πολιτικά απέναντι, με τις αποφάσεις της, και να στηρίξει το Δημόσιο Χαρακτήρα της Υπηρεσίας Καθαριότητας. 

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Ιωαννίνων σε έκτακτη συνεδρίασή του αποφάσισε την κήρυξη στάσης εργασίας την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη της βάρδιας για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας μετά τις 12:00 μπροστά στο Δημαρχείο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]