ΑΣΥ ΓΝΧατζηκώστα: Κάλεσμα στις εκλογές ανάδειξης ΔΣ συλλόγου εργαζομένων||Τετάρτη 24 Ιουνίου

 


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ (Α.Σ.Υ.) ΓΝ ΧΚΩΣΤΑ


22 Ιουνίου 2026


 


      ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΓΝ Χ/ΚΩΣΤΑ


 


Συνάδελφισσες,οι,


Οι υποψήφιοι της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Υγειονομικών, σας καλούμε όλους, μόνιμους, επικουρικούς, συμβασιούχους και εργολαβικούς, να  δώσετε μαζικό παρών στην εκλογική διαδικασία για ανάδειξη νέου Δ.Σ. στον σύλλογο εργαζομένων του ΓΝ Χκώστα


Η ισχυροποίηση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Υγειονομικών και η ανατροπή των συσχετισμών στο ΔΣ του συλλόγου θα στείλει ένα σαφές και πεντακάθαρο μήνυμα στην Διοίκηση του ΓΝ Χκώστα και στο Υπουργείο Υγείας. Θα τους αναστατώσει και θα τους τρομάξει. Διότι στο χειρότερο και πιο εμπορευματοποιημένο ΕΣΥ όλων των εποχών, η πολιτική τους δεν μπορεί να προχωρήσει εάν δεν έχουν την στήριξη των εργοδοτικών-κυβερνητικών συνδικαλιστών


Υπάρχει πλέον τεράστια και πικρή πείρα για το πόσο κακό μπορεί να προκαλέσει στους υγειονομικούς μια ηγεσία που έχει παραδώσει τον σύλλογο στα χέρια της Διοίκησης, παροπλίζοντας κάθε άμυνα και διεκδίκηση. Αυτό ακριβώς έκανε η απερχόμενη πλειοψηφία του ΔΣ του συλλόγου, ακολουθώντας πιστά την ηγεσία της ΠΟΕΔΗΝ η οποία έγινε ο απόλυτος χειροκροτητής του Υπουργού Εμπορίας της Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, στηρίζοντας το απόλυτα ψευδές αφήγημα ότι έχουμε το καλύτερο ΕΣΥ όλων των εποχών.

 


Συνάδελφισσες,οι το ξέρετε καλά:  Οι δυνάμεις της ΑΣΥ δεν θάβουν κανένα πρόβλημα, δεν στρογγυλεύουν καμία διεκδίκηση. ΕΔΩ δεν υπάρχουν δεσμεύσεις και ανταλλάγματα, δεν υπάρχει η αγωνία να «μπούμε στη θέση του Διοικητή», «να δείξουμε «κατανόηση» γιατί υπάρχουν όρια και αντοχές στην οικονομία λόγω δημοσιονομικής πειθαρχίας» όπως καλεί η απερχόμενη πλειοψηφία του ΔΣ να κάνουν οι συνάδελφοι , αναπαράγοντας το αφήγημα της κυβέρνηση ότι δεν υπάρχουν λεφτά για την υγεία ενώ δισεκατομμύρια κατευθύνονται ως επιδοτήσεις στους επιχειρηματικούς ομίλους και στην πολεμική οικονομία.


 


Σας καλούμε να προετοιμάσουμε την αντεπίθεσή μας στην επίθεση που θα δεχτούμε το επόμενο διάστημα, με την περικοπή κονδυλίων από την Υγεία για την χρηματοδότηση της πολεμικής οικονομίας, την άρση μονιμότητας στο Δημόσιο μέσα από την Συνταγματική Αναθεώρηση, την παραπέρα εξομοίωση της λειτουργίας των νοσοκομείων του ΕΣΥ με αυτή των ιδιωτικών νοσοκομείων μέσα από τα DRG’s , τον ΟΔΙΠΥ, την ενοικίαση δομών του ΕΣΥ από ιδιώτες, την εκχώρηση λειτουργειών σε outsourcing, την συγχώνευση κλινικών, την κατάργηση και αλλαγή χρήσης νοσοκομείων και δομών του ΕΣΥ με κριτήριο την οικονομική αποδοτικότητά τους με τον Νέο Χάρτη Υγείας που ακολουθεί μετά την αναθεώρηση των οργανισμών.


Αυτοί οι σχεδιασμοί προϋποθέτουν το λιγότερο δυνατό, φθηνότερο και πιο ευέλικτο και φοβισμένο υγειονομικό προσωπικό. Γι αυτό και πληθαίνουν τα περιστατικά αυταρχισμού, εκφοβισμού στην λογική του «αποφασίζουμε και διατάσσομεν», όπως με την απόπειρα της Διοίκησης σπάσει την καλοκαιρινή άδεια των εργαζομένων του ΓΝ Χκώστα σε 5νθήμερα, απόπειρα που απέτυχε μετά την ακαριαία και μαζική αντίδραση των εργαζομένων του ΓΝκώστα με την ΑΣΥ να πρωτοστατεί σε αυτή την αντίδραση.


 


Μεθαύριο Τετάρτη μπορούμε να στείλουμε ένα πεντακάθαρο, αποφασιστικό μήνυμα σε Διοίκηση και κυβέρνηση, ότι η κοροϊδία της συμβολικής και όχι ουσιαστικής ένταξης στα ΒΑΕ των νοσηλευτών με αποκλεισμό όλων των υπολοίπων υγειονομικών ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΗ,

·       ότι η υποστελέχωση σε όλες τις ειδικότητες η οποία προκαλεί τεράστια  εντατικοποίηση και απόπειρες συνένωσης του προσωπικού σε μεγάλες δεξαμενές διαρκούς εσωτερικής μετακίνησης μεταξύ τμημάτων του νοσοκομείου,  όπως που αυτή προσπαθεί να περάσει η Διοίκηση στους παρασκευαστές των εργαστηρίων  ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΗ,


·       ότι η ομηρία εκατοντάδων συμβασιούχων του ΓΝ Χκώστα και η υπερεκμετάλλευσή τους στο έδαφος  του φόβου και της ανασφάλειας που τους προκαλεί η ομηρία, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΗ


·       ότι η άρνηση της Διοίκησης να πάρει μέτρα πρόληψης, εντοπισμού και αντιμετώπισης  του υψηλού  επαγγελματικού κινδύνου των εργαζόμενων στο ΓΝ Χκώστα, η άρνηση της Διοίκησης να εφαρμόσει τις υποχρεώσεις της απέναντι στην Επιτροπή Υγείας και Ασφάλειας των εργαζομένων του νοσοκομείου μας, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΗ,


·       ότι η πελατειακή λογική που καλλιεργούνε τα απογευματινά επί πληρωμής χειρουργεία , την  οποία θα οξύνει η είσοδος ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιριών για την νοσηλεία πελατών ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΗ,


 


Mπορούμε να υπερασπιστούμε και να διευρύνουμε τα δικαιώματά μας και τα δικαιώματα των ασθενών μας.  Βάζοντας στην άκρη το δηλητηριώδες εμπόδιο του εργοδοτικού συνδικαλισμού. Δυναμώνοντας την Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών.


 


Δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμη την δύναμη του συλλογικού οργανωμένου αγώνα ΜΕΣΑ και ΈΞΩ από το ΓΝ Χκώστα. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.


Μεθαύριο Τετάρτη η κάλπη για το ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων του ΓΝΧκώστα να γεμίσει με ψηφοδέλτια της ΑΣΥ με το γαρύφαλλο.


Γαρύφαλλο που «το φυτεύεις στην κάλπη και ανθίζει περήφανα στους αγώνες».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]