Ιωάννινα :Παράσταση διαμαρτυρίας από γονείς και μαθητές για την απαράδεκτη κατάσταση στην οδό Παμβώτιδας
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα στον κόμβο των οδών Παμβώτιδας-Ιωνίας στην Ανατολή, καθηγητές-μαθητές-γονείς και άλλοι πολίτες, αιτούμενοι να επιλυθεί το πρόβλημα με που αφορά στην επικίνδυνη και απαράδεκτη κατάσταση της οδού Παμβώτιδας, η οποία επηρεάζει άμεσα την καθημερινή πρόσβαση των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών στο σχολείο.(2ο Γυμνάσιο Ανατολής)
"Xωρίς λάσπες κα λακκούβες προς το σχολείο ","ισότιμη εκπαίδευση και βιώσιμο αστικό περιβάλλον ","ασφάλεια και αξιοπρέπεια στον δρόμο προς το σχολείο " είναι κάποια από τα συνθήματα που αναγράφονται στα πανό που κρατούν τα παιδιά
Πρόκειται για ένα ζήτημα που παραμένει χωρίς ουσιαστική αντιμετώπιση εδώ και καιρό, παρά τα συνεχή αιτήματα προς τις αρμόδιες αρχές. Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την ασφάλεια, αλλά και την ποιότητα ζωής, την αξιοπρέπεια των πολιτών και τη σωστή λειτουργία της σχολικής κοινότητας.
Σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Δήμος αναφέρει :
"Η δημοτική αρχή Ιωαννίνων κατανοεί πλήρως τις διαμαρτυρίες που εκφράζονται για τη διασφάλιση της ομαλής και απρόσκοπτης πρόσβασης παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων στο 2ο Γυμνάσιο Ανατολής, μέσω της οδού Παμβώτιδος και δηλώνει ότι αναλαμβάνει την ευθύνη, στο μερίδιο που της αναλογεί, για τα προβλήματα που όντως είναι υπαρκτά.
Σε ότι αφορά την οδό Παμβώτιδος η ασφαλτόστρωσή της είναι ενταγμένη στο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου για τη Δημοτική Ενότητα Ανατολής.
Η παρέμβαση μελετάται και θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου.
Αναφορικά με τις εργασίες στον Μεγάλο Δακτύλιο, όπως έχει ήδη ειπωθεί, αυτές θα επανεκκίνησουν άμεσα, καθότι ο εργολάβος κατέθεσε αίτημα παράτασης, ενώ έχει ήδη προβεί και σε μερικές πρόσκαιρες βελτιώσεις του οδοστρώματος στην συγκεκριμένη περιοχή."
Παράλληλα, οι μαθητές θα προχωρήσουν στον κόμβο, στο πλαίσιο των εξής δράσεων:
α) δράση πολιτειότητας (ενεργού πολίτη): «Μαθαίνω, Δρω, Συμμετέχω:
Ισότιμη Εκπαίδευση και Βιώσιμο Αστικό Περιβάλλον»
-Στόχος Δράσης:
Να ενισχυθεί η συμμετοχή όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία
χωρίς εμπόδια,
προάγοντας την ισότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημιουργία ενός ασφαλούς,
προσβάσιμου και
υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος. Παράλληλα, να αναδειχθεί η
ανάγκη βελτίωσης
του αστικού περιβάλλοντος ως προϋπόθεση για την ευημερία και την
ισότιμη εκπαίδευση.
β) δράση στο πλαίσιο της εσωτερικής αυτοαξιολόγησης της σχολικής
μονάδας στους άξονες: σχέσεις σχολείου - οικογένειας - κοινότητας –
φορέων.
Και οι δύο δράσεις, για τους μαθητές έχουν παιδαγωγικό χαρακτήρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.