«Συμμετοχή του Μαρούλειου ΓΕΛ Κατσικά σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1»


 «Συμμετοχή του Μαρούλειου ΓΕΛ Κατσικά σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1» 

Στις δραστηριότητες του προγράμματος συμμετείχαν τέσσερις καθηγητές του σχολείου: 

1. Γεωργίου Παρασκευή (ΠΕΟ3) 

2. Ζηκοβέλης Βασίλειος (ΠΕ04) 3. Θεοδωράκη Λαμπρινή (ΠΕ02) 4. Φράγκου Ειρήνη (ΠΕ02) 

Το πορτογαλικό σύστημα σκοπό έχει τη γενική μόρφωση βασισμένη σε μια προσέγγιση των πιο βασικών στοιχείων των γεγονότων ώστε να αφομοιώνονται εύκολα και γρήγορα από τους μαθητές. Ταυτόχρονα το πορτογαλικό σύστημα δίνει έμφαση σε μαθήματα τέχνης (χορού, μουσικής, θεάτρου), γεγονός που αποδεικνύει τη διάθεση ελευθερίας και ανθρωποκεντρισμού. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν μαθήματα της ειδικότητάς τους, τόσο σε δημόσιο όσο και σε ιδιωτικό σχολείο, όπως προσφέρονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων υποδοχής, ήρθαν σε επαφή με διδακτικές πρακτικές που βασίζονταν στη συζήτηση σε ελεύθερο πλαίσιο μεταξύ μαθητών και καθηγητών με βάση συγκεκριμένες παρουσιάσεις και γνώρισαν ποικίλους τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ στην τάξη. Επιπλέον, μέσω της παρακολούθησης και της ανταλλαγής απόψεων, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διαφορετικά μοντέλα εκπαίδευσης, να συγκρίνουν πρακτικές και προγράμματα μέσα από συζήτηση και με τους άλλους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών και να δουν από διαφορετική σκοπιά το εκπαιδευτικό σύστημα που καλούνται να υπηρετήσουν στην 

Ελλάδα. 

Οι Πορτογάλοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν τη βασική γνώση μέσα από γενική παιδεία χωρίς εμβάθυνση σε λεπτομέρειες που δεν προσλαμβάνονται εύκολα από τα παιδιά. Ταυτόχρονα το πρόγραμμά τους στηρίζεται στην παροχή μεγαλύτερης αυτονομίας και ευελιξίας στα σχολεία. Δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εργάζονται ομαδικά και να συζητούν με βάση παρουσιάσεις των μαθημάτων που γίνονται από τους καθηγητές σε διαδραστικό πίνακα. Η προσέγγιση των μαθημάτων είναι σχετικά εύκολη για να μπορούν να συμμετέχουν όλοι μαθητές αξιοποιώντας ταυτόχρονα τα ΤΠΕ. 

Η εξοικείωση των διδασκόντων με σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους που βασίζονται στην ελεύθερη συζήτηση, στην προαίρεση των μαθητών σε συνδυασμό με τη χρήση των ΤΠΕ δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την ενεργή εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία της μάθησης. Η επιμόρφωση των καθηγητών φέρνει το ελληνικό σχολείο πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπαίδευσης, καθιστώντας το όχι απλά μια πηγή γνώσης αλλά και αρωγό στην καλλιέργεια της ευρωπαϊκής συνείδησης. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]