"Βρήκε τον " μάστορα της" ,Εισπρακτική Εταιρεία, από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή "


 Μετά από   σοβαρές οχλήσεις και ενοχλήσεις  εισπρακτικής  εταιρείας , προς δανειολήπτη και την σχετική καταγγελία του δανειολήπτη , προς την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή , μέσω της ΄Ένωσης; Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή , ενήργησε άμεσα, υπέρ του Δανειολήπτη, ζητώντας εξηγήσεις από την Εισπρακτική Εταιρεία  , εντός  προθεσμίας 10 ημερών.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ :  Η ΓΕΝΙΚΉ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ ΕΜΠΟΡΊΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ, ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΌ ΤΗΣ ΈΓΓΡΑΦΟ ,,ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ:

"Προκειμένου η Υπηρεσία μας να προβεί, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την εφαρμογή και τήρηση των διατάξεων του ν. 3758/2009 όπως ισχύει, στην διερεύνηση της βασιμότητας της ως άνω σχετικής διαμαρτυρίας, παρακαλούμε όπως εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσας να μας αποστείλετε τις απόψεις σας, με συνημμένα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, επί της ως άνω διαμαρτυρίας, την οποία σας διαβιβάζουμε.


Ειδικότερα, να προσκομίσετε/γνωρίσετε τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες:

α) Ηλεκτρονικό αρχείο (από το μηχανογραφικό σας σύστημα) καταγραφής όλων των σχετικών με την τηλεφωνική επικοινωνία των υπαλλήλων σας με τον ως άνω καταγγέλλοντα ή με οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων με μήνυμα σε τηλεφωνητή, κατά το χρονικό διάστημα από 1/11/2022 μέχρι 23/12/2022, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 7 του άρθρου 6 του ν. 3758/2009 όπως ισχύει.

Ειδικότερα, στο εν λόγω ηλεκτρονικό αρχείο να συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω στοιχεία:  ημερομηνία και ώρα κλήσης,  αριθμός από τον οποίο πραγματοποιήθηκε η κλήση,  ονοματεπώνυμο υπαλλήλου που πραγματοποίησε την κλήση,  οφειλή για την οποία έγινε η επικοινωνία,  διάρκεια κλήσης,  αριθμός τον οποίο κάλεσε ο υπάλληλος της εταιρείας σας,  κατάσταση κλήσης (απάντηση, μήνυμα κλπ.),  σημειώσεις υπαλλήλου σχετικές με την επικοινωνία.

 β) Ηλεκτρονικό αντίγραφο των καταγεγραμμένων επικοινωνιών με τον ως άνω καταγγέλλοντα ή οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο ήρθατε σε επαφή στο πλαίσιο προσπαθειών επικοινωνίας σας με αυτόν, κατά το χρονικό διάστημα από 1/11/2022 μέχρι 23/12/2022, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3758/2009 όπως ισχύει.

 γ) Το ύψος της οφειλής, το προϊόν που αφορά, την ημερομηνία που αυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη καθώς και την ημερομηνία που σας έχει ανατεθεί εντολή από το δανειστή (τράπεζα- εταιρεία) για ενημέρωση του οφειλέτη.

 δ) τις απόψεις σας επί των διαλαμβανομένων στη σχετική επιστολή. Σημειώνεται δε ότι η υποχρέωση καταγραφής και αποστολής κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον οφειλέτη στα πλαίσια εφαρμογής του ν. 3758/2009, όπως ισχύει, συμπεριλαμβάνει το σύνολο των τηλεφωνικών επικοινωνιών που έχουν λάβει χώρα (απαντημένες, αναπάντητες, επικοινωνία με ολοκλήρωση ή μη της ταυτοποίησης του πελάτη). Τέλος, σας επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3758/2009 όπως ισχύει, σε περιπτώσεις παράβασης των διατάξεων του ως άνω νόμου, επιβάλλονται κυρώσεις."


 Έπειτα από τα παραπάνω, ενημερώνουμε κάθε καταναλωτή δανειολήπτη , που παραβιάζονται τα δικαιώματα του στα πλαίσια εφαρμογής του ν. 3758/2009, όπως ισχύει, να μη φοβάται υπάρχουν θεσμοθετημένα Όργανα, που μπορεί να απευθυνθεί και να υποβάλλει την καταγγελία του ,'όπως είναι το 1520 Γενική Γραμματεία Εμπορίου  και Καταναλωτή και σε κάθε ΄Ένωση Καταναλωτών της οποίας είναι μέλος


 Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


 Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]