ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

Διαμαρτυρία την Τετάρτη στο υπουργείο Ναυτιλίας για το εφοπλιστικό έγκλημα στο «Euroferry Olympia»

 


Πλατύ κάλεσμα στους ναυτεργάτες, του οδηγούς φορτηγών, τα σωματεία να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση - διαμαρτυρία την Τετάρτη 23 Φλεβάρη, στις 12 το μεσημέρι, στο υπουργείο Ναυτιλίας, για το εφοπλιστικό έγκλημα στο «Euroferry Olympia» απευθύνουν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ - «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» - ΠΕΕΜΑΓΕΝ, τονίζοντας «όχι άλλο αίμα εργατών για τα κέρδη των εφοπλιστών».


Σε ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία υπογραμμίζουν «τις εγκληματικές ευθύνες των εφοπλιστών, των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, υπουργείου Ναυτιλίας, λιμενικών αρχών, θυσιάζοντας την ανθρώπινη ζωή στον βωμό της κερδοφορίας των εφοπλιστών».


Τα σωματεία καταγγέλλουν πως «αποτελεί πρόκληση για τους ναυτεργάτες, τους οδηγούς φορτηγών, τους επιβάτες» η δήλωση του εκπροσώπου της εταιρείας «Grimaldi», Πολ Κυπριανού, ο οποίος χαρακτήρισε «παραβάτες του διεθνούς κανόνα» όσους διέμειναν σε οχήματα του γκαράζ στην διάρκεια του ταξιδιού. «Επιχειρεί να μεταθέσει τις ευθύνες της εταιρείας, του υπουργείου Ναυτιλίας, των λιμενικών αρχών, στους επιβάτες», αναφέρουν, υπενθυμίζοντας πως ανάλογο εφοπλιστικό έγκλημα ήταν η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε πριν λίγα χρόνια στο πλοίο «Norman Atlantic», χωρίς από τότε να πάρουν κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία και ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.


Ως προς την κατάσταση του «Euroferry Olympia», τα ναυτεργατικά σωματεία υπογραμμίζουν: «Η εφοπλιστική εταιρεία, το υπουργείο Ναυτιλίας, οι λιμενικές αρχές γνώριζαν για τις παρατηρήσεις που είχαν καταγραφεί στο πλοίο σε εκτεταμένους ελέγχους από την Επιθεώρηση του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας στις 15/10/2021 και στις 16/02/2022 και συγκεκριμένα:


Συσκευές κλεισίματος στεγανές πόρτες (όχι όπως απαιτείται).

Επιχειρησιακό φυλλάδιο πυρασφάλειας (ατελής).

Διαμονή, εγκαταστάσεις αναψυχής, τρόφιμα και τροφοδοσία (καθαριότητα - βρώμικος).

Υγειονομικές εγκαταστάσεις (δεν είναι σωστά επανδρωμένα).

Αερισμός - χώροι εργασίας (όχι όπως απαιτείται).

Η εφοπλιστική εταιρεία, το υπουργείο Ναυτιλίας, οι λιμενικές αρχές γνώριζαν ότι η μειωμένη οργανική σύνθεση υπονομεύει την ασφάλεια των ναυτεργατών, των επιβατών, του πλοίου. Επίσης όσον αφορά την ελληνική νομοθεσία στα επιβατηγά πλοία (ν.4150/2013, Υπουργικές Αποφάσεις κ.ά.) δίνει τη δυνατότητα στις εφοπλιστικές εταιρείες να εφαρμόζουν οργανικές συνθέσεις με βάση τα συμφέροντά τους και όχι με βάση τις ανάγκες και την ασφάλεια των ναυτεργατών, των επιβαινόντων.


Επαναλαμβάνουμε τα σοβαρά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για την πυρκαγιά στο "EUROFERRY OLYMPIA" και να ελεγχθεί αυστηρά η τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.


Ποια είναι η πραγματική αιτία της πυρκαγιάς.

Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης.

Αν εφαρμόστηκε η στεγανή υποδιαίρεση στα γκαράζ του πλοίου.

Πώς αντιμετωπίστηκε η πυρκαγιά με την εκδήλωσή της.

Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου.

Πώς δικαιολογείται η μεταφορά των 239 επιβατών, των 42 οχημάτων, 153 φορτηγών, σε συνδυασμό με τη μειωμένη οργανική σύνθεση των 51 μελών του πλοίου».

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]