ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ

Zητούνται εναερίτες -Τεχνικοί τηλεπικοινωνιών

  Η εταιρεία Epirus Elettronica με έδρα τα Ιωάννινα ζητά εναερίτες κινητής τηλεφωνίας -τεχνικούς τηλεπικοινωνιών για έργα στην Ήπειρο και...

Ένωση Γονέων Ιωαννίνων :ΟΧΙ στη μετακίνηση εκπαιδευτικού του 27ου Δημοτ.Σχολείου και τη σύμπτυξη τμημάτων του ολοήμερου

 


Δεν πέρασε ούτε μια βδομάδα από την κινητοποίηση που πραγματοποίησε η Ένωση

Γονέων Μαθητών Δ.Ιωαννιτών στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου

ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων και η «επιχείρηση» του Υπουργείου

Παιδείας για τη μείωση των σχολικών τμημάτων και τον «εξορθολογισμό» του

προσωπικού, έχει πάρει διαστάσεις «επιδημίας» παρά την πανελλαδικό ξεσηκωμό

από γονείς και εκπαιδευτικούς.

Με διαμαρτυρία που γνωστοποίησαν και στην Ένωση Γονέων, οι γονείς του 27ου

Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων εκφράζουν την αντίθεσή τους στην μετακίνηση

εκπαιδευτικού της Στ’ τάξης επειδή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης διαπίστωσε με

αιφνιδιαστική επίσκεψη στο σχολείο και καταμέτρηση των μαθητών (!!!) ότι το

Ολοήμερο μπορεί να λειτουργήσει και με λιγότερα τμήματα.

Εκφράζουμε την κάθετη αντίθεσή μας στην παραπάνω απόφαση. Επιπλέον, η

ενέργεια του Διευθυντή Εκπαίδευσης - που εκπορεύεται από τις αφόρητες πιέσεις

του Υπουργείου Παιδείας προς τα στελέχη Εκπαίδευσης – να πραγματοποιεί

αιφνιδιαστικές επισκέψεις στα σχολεία και να επιβάλλει επιτόπου τις

αντιεκπαιδευτικές κυβερνητικές επιλογές, δημιουργεί αρνητικούς συνειρμούς που

παραπέμπουν στις πιο μαύρες περιόδους της εκπαίδευσης.

Στηρίζουμε το δίκαιο αίτημα του Συλλόγου Γονέων του 27ου Δημοτικού Σχολείου,

για τη μη απομάκρυνση της εκπαιδευτικού της Στ Τάξης και τη λειτουργία του

Ολοημέρου με όλα τα υπάρχοντα τμήματα. Τα αιτήματά τους είναι και δικά μας

αιτήματα. Δεν θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και καλούμε τα

εκπαιδευτικά σωματεία σε κοινή δράση για την αποτροπή των συγχωνεύσεων και

τον μαζικό διορισμό εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά.

Η πολιτικές επιλογές που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικούς και μαθητές σαν

αριθμητικά νούμερα και όχι ως ξεχωριστές οντότητες, αποσκοπώντας στη μείωση

της κρατικής δαπάνης για την εκπαίδευση μέσω της αδιοριστίας και του

«εξορθολογισμού» των εκπαιδευτικών, θα μας βρίσκει πάντα απέναντι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]