ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΦΩΤΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ...ΜΑΖΙ ΜΑΣ

5 λόγοι που το κολύμπι είναι η καλύτερη γυμναστική για το σώμα

 


Στις καλοκαιρινές μας διακοπές όλοι επιλέγουμε να απολαύσουμε τη θάλασσα όσο περισσότερο μπορούμε. Το ήξερες, όμως, ότι αυτή η πολύ ευχάριστη συνήθεια, εκτός από πολύ διασκεδαστική είναι και εξαιρετικά ευεργετική για το σώμα σου;

Το κολύμπι γυμνάζει συνολικά το σώμα, συνδυάζοντας τη μυϊκή ενδυνάμωση με τη βελτίωση της υγείας σου. Με την κολύμβηση ένα σώμα καίει περίπου 500 θερμίδες ανά ώρα, ενώ η άσκηση των μυών στο νερό είναι πιο αποτελεσματική, καθώς υπάρχει αντίσταση. Ταυτόχρονα, η κολύμβηση δεν καταπονεί τις αρθρώσεις, γυμνάζοντας έτσι έντονα το σώμα χωρίς τραυματισμούς.

Με την κολύμβηση ασκούνται:

Οι ώμοι

Τα χέρια

Οι γλουτοί

Ο κορμός

Οι γοφοί

Γιατί το κολύμπι είναι η καλύτερη άσκηση για το σώμα;

Η κολύμβηση είναι ιδιαίτερα αγαπητή στους περισσότερους ανθρώπους, αφού συνδυάζει την άσκηση με τη διασκέδαση. Διάβασε παρακάτω ποιοι είναι οι 5 λόγοι που το κολύμπι… είναι όντως ό,τι καλύτερο για το σώμα.

1. Σε βοηθά να αδυνατίσεις: Η κολύμβηση είναι η καλύτερη γυμναστική συνολικά για το σώμα. Είναι γεγονός ότι μπορείς να χάσεις έως και 500 θερμίδες κάθε φορά που κολυμπάς για αρκετή ώρα. Γι’ αυτό, όταν ακολουθείς ένα διατροφικό πρόγραμμα αδυνατίσματος, καλό θα ήταν να το συνδυάσεις και με κολύμβηση, ώστε να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα και να ενδυναμώσεις τους μύες σου.

2. Βελτιώνει την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος: Όπως και οι περισσότερες μορφές άσκησης, έτσι και η κολύμβηση, ενδυναμώνει τους μύες και τονώνει την κυκλοφορία του αίματος. Ως εκ τούτου, απομακρύνεται ο κίνδυνος εμφάνισης προβλημάτων στη λειτουργία της καρδιάς.

3. Γυμνάζει όλο το σώμα: Με το κολύμπι γυμνάζονται ταυτόχρονα όλα τα σημεία του σώματος, αφού η κίνηση που κάνεις δεν αφήνει ανεπηρέαστο κανένα μυ.

4. Βελτιώνει την ψυχική διάθεση: Η κολύμβηση σε κρατά σε εγρήγορση, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η διάθεσή σου. Επίσης, συνήθως γίνεται σε εξωτερικό χώρο, άρα, όπως και κάθε άλλη άσκηση που γίνεται έξω, σε βοηθά να αποβάλεις το στρες και να ελέγξεις την ένταση της καθημερινότητας.

5. Είναι ευχάριστο και αναζωογονητικό: Είναι η μοναδική άσκηση… που δεν πρόκειται να σε κάνει να ιδρώσεις! Μέσα στο νερό, μπορείς να ασκηθείς έντονα αποφεύγοντας τους τραυματισμούς, τον ιδρώτα και την κόπωση. Και μάλιστα, πιο έντονα από άλλες μορφές άσκησης, καθώς η αντίσταση από το νερό αυξάνει την ένταση.

Αν έχεις ήδη πειστεί ότι το κολύμπι είναι μία από τις καλύτερες μορφές άσκησης, μάθε ποια είναι τα μυστικά που θα σε μεταμορφώσουν άμεσα σε ένα δεινό κολυμβητή.

Tips για επιτυχημένη κολύμβηση

Το κολύμπι είναι το αγαπημένο σου άθλημα; Διάβασε τα 5 μυστικά για να γίνεις ο καλύτερος στην κολύμβηση!

Προθέρμανση: Η προθέρμανση είναι το πιο βασικό μυστικό για να αποφύγεις τους τραυματισμούς. Λάβε υπόψιν ότι όσο πιο κρύο είναι το νερό, τόσο περισσότερες ασκήσεις πρέπει να κάνεις πριν μπεις.

Συχνές προπονήσεις: Η προπόνηση στο κολύμπι όσο πιο συχνή είναι τόσο το καλύτερο για το σώμα σου. Είναι καλύτερα να κάνεις τακτικά προπονήσεις μικρής διάρκειας παρά πιο αραιά μεγαλύτερης διάρκειας.

Γρήγορος και μέτριος ρυθμός εναλλάξ: Είναι βοηθητικό να κολυμπάς εναλλάξ σε γρήγορο και μέτριο ρυθμό, ώστε να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα της κολύμβησης.

Τεχνικές αναπνοής: Επικεντρώσου σε τεχνικές αναπνοής, που θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τους μυϊκούς πόνους.

Μάθε τη σωστή τεχνική: Για να γίνει αυτό θα πρέπει να απευθυνθείς σε προπονητή κολύμβησης. Η σωστή τεχνική θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις όλα τα παραπάνω και να αποφύγεις τα λάθη και τους τραυματισμούς.

Απευθύνσου στους ειδικούς και μάθε πώς να κολυμπάς σωστά!

 πηγή  doctoranytime.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]