Eρευνα της Picodi:Οι πιο διάσημες μάρκες αυτοκινήτων
Στην Ευρώπη η BMW έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αυτή η γερμανική μάρκα ξεπέρασε τους αντιπάλους της σε 15 χώρες, από τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ουγγαρία έως τις περισσότερες χώρες της Βαλκανικής Χερσονήσου (Σερβία, Μαυροβούνιο, Μακεδονία και άλλες).
Η Mercedes-Benz κατέλαβε τη δεύτερη θέση ως η πιο δημοφιλής μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου σε 10 χώρες. Η μεγαλύτερη βάση θαυμαστών της μάρκας βρίσκεται στη Ρωσία, το Αζερμπαϊτζάν, την Αρμενία, την Αλβανία και σε πολλές χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπως: Πορτογαλία, Λουξεμβούργο και Βέλγιο.
Η Toyota έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα και άλλες 4 ευρωπαϊκές χώρες.
Στην 4η θέση, ήταν οι Volkswagen και Tesla. Η αμερικανική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ηγέτης στην Ιρλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελβετία. Ο Γερμανός κατασκευαστής προτιμάται από Ισπανούς, Ιταλούς, Λευκορώσους και Ουκρανούς κατοίκους.
Αυτοκίνητα μάρκας Hyundai από την Νότια Κορέα έφτασαν στο υψηλότερο ενδιαφέρον σε τρεις χώρες: Τσεχία, Σλοβακία και Ισλανδία.
Οι δύο γαλλικές μάρκες Peugeot και Renault, καθώς και η σουηδική μάρκα Volvo, είναι οι τελευταίες εταιρείες που κατέληξαν στην κορυφή σε οποιαδήποτε χώρα. Εκτός από τους Γάλλους, οι Δανοί έδειξαν επίσης την προτίμησή τους για τη Peugeot. Η Renault ήταν στην κορυφή της λίστας με τις πιο συχνά αναζητούμενες μάρκες αυτοκινήτων στην Τουρκία και η Volvo στη Σουηδία.
Μεθοδολογία και πηγή στατιστικών
Η έρευνα βασίστηκε σε σύγκριση ερωτημάτων αναζήτησης για 64 μάρκες αυτοκινήτων το 2017-2021. Τα ιστορικά δεδομένα αποκτήθηκαν μέσω του Google Keyword Planner. Τα δεδομένα για την Ανδόρα, τη Μάλτα, το Μονακό, τον Άγιο Μαρίνο και το Βατικανό δεν ήταν διαθέσιμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.