Πώς θα λειτουργήσουν ΙΚΕΑ και Intersport από τη Δευτέρα


Πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες στα καταστήματα ενόψει της επαναλειτουργίας τους τη Δευτέρα προκειμένου να αρχίσουν να δέχονται τα ραντεβού των καταναλωτών στο πλαίσιο των νέων μέτρων που θα εφαρμοστούν.


Οι μέθοδοι click away και click inside επιστρέφουν στην αγορά και οι μεγάλες αλυσίδες βάσει της προηγούμενης εμπειρίας τους αλλά και των νέων περιορισμών που ισχύουν, όπως του ανώτατου ορίου των 20 ατόμων μέσα στο κατάστημα, ρυθμίζουν το πλαίσιο λειτουργίας τους για το επόμενο διάστημα.


Στα καταστήματα ΙΚΕΑ του Ομίλου Fourlis, οι αγορές από τις 5 Απριλίου, σε ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο, ΙΚΕΑ Κηφισός, ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη και ΙΚΕΑ Λάρισα, (ΙΚΕΑ Ιωάννινα από 6 Απριλίου) οι αγορές θα γίνονται μόνο με click away. Αντίθετα στο νέο κατάστημα στον Πειραιά που είναι μικρού μεγέθους, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα και για click inside, να μπαίνουν δηλαδή και μέσα στο κατάστημα κατόπιν ραντεβού.



Πηγές της εταιρείας επισημαίνουν στο insider.gr ότι στα μεγάλα καταστήματα το ανώτατο όριο των 20 ατόμων που ισχύει από τη Δευτέρα για το εσωτερικό των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως των τ.μ. δημιουργεί πρόβλημα. Σημειώνουν χαρακτηριστικά ότι εάν ένα μεγάλο κατάστημα έχει 200 άτομα προσωπικό και μέσα στην ημέρα έχουν τη δυνατότητα να το επισκεφθούν μόλις 220 πελάτες, δεν υπάρχει λόγος να ανοίξει καθώς κρίνεται ασύμφορο. Αντίθετα το μίνι ΙΚΕΑ στον Πειραιά επιλέχθηκε να λειτουργήσει και με πελάτες εντός του καταστήματος, όπως επίσης και τα Κέντρα Παραγγελιών και  Παραλαβών ΙΚΕΑ.


Όλα τα καταστήματα Intersport του Ομίλου από την άλλη πλευρά, αναμένεται να λειτουργήσουν κανονικά και με τις δύο μεθόδους click away και click inside.

 Οι δύο αλυσίδες θα συνεχίσουν φυσικά να εξυπηρετούν και μέσω των Online παραγγελιών. Σημειώνεται εξάλλου ότι εν μέσω πανδημίας και σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του 2020, ΙΚΕΑ και Intersport είδαν τις οnline πωλήσεις τους να αυξάνονται ραγδαία και μάλιστα να διατηρούνται σε ένα σημαντικό ποσοστό ακόμη κι όταν η αγορά λειτούργησε κανονικά και οι καταναλωτές είχαν πρόσβαση και στα φυσικά καταστήματα. Συγκεκριμένα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Ομίλου έφτασαν τα 60,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με 33,8 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 78%. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]