ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΙΩΑΝΝΙΝΑ-Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού Ικανοποίηση για την Ήπειρο και σχεδιασμός για την "επόμενη" μέρα

 


Συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

Ικανοποίηση για την Ήπειρο και σχεδιασμός για την "επόμενη" από τον COVID 19 μέρα 

Προτάσεις και λύσεις για μια σειρά από σημαντικά ζητήματα του τουριστικού κλάδου επεξεργάστηκε το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού κατά τη διάρκεια της 11ης συνεδρίασής του που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης. Ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης εξέφρασε την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση στον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σάμου, ενώ ακολούθως συνόψισε συνόψισε τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης. Χαρακτήρισε δε πολύ σημαντικό το άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού το φετινό καλοκαίρι υπογραμμίζοντας ότι το Υπουργείο προσπαθεί για την επέκταση της τουριστικής περιόδου με μια σειρά επιπλέον δράσεων τις οποίες σχεδίασε ειδικά για την αναπλήρωση των απωλειών του κλάδου εξαιτίας του κορωνοϊού.

Από την πλευρά της , η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κυρία Βίκυ Λοΐζου τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με τις Περιφέρειες στο στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου, με έμφαση σε εξειδικευμένα και θεματικά είδη, όπως ο ορεινός τουρισμός (ενόψει και της χειμερινής περιόδου), ο γαστρονομικός, ο ποδηλατικός, ο θαλάσσιος τουρισμός κ.ά. Στο πλαίσιο των εργασιών του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού οι συμμετέχοντες αντιπεριφερειάρχες ενημέρωσαν τον Υπουργό Τουρισμού για την προετοιμασία των δράσεων τουριστικής προβολής των Περιφερειών τους για το 2021. Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού για την Ήπειρο Στράτος Ιωάννου, ο οποίος συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη υπογράμμισε ότι η Ήπειρος και η Πελοπόννησος ήταν οι δύο περιοχές που κατάφεραν να ανατρέψουν την δυσοίωνη κατάσταση του φετινού καλοκαιριού. Μάλιστα η Περιφέρεια έχει έτοιμο σχεδιασμό για την προβολή της Περιφέρειας το επόμενο διάστημα που θα είναι στοχευμένη σε ψηφιακά κυρίως μέσα έτσι ώστε η καμπάνια να "κινείται" στο πλαίσιο που η πανδημία διαμορφώνει και να "απογειωθεί"στην μετά COVID-19 εποχή.

Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας

φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]