Η επανεκκίνηση της τουριστικής περιόδου στο επίκεντρο του Δήμου Πρέβεζας

Συνεργασία και αλληλεγγύη το κλειδί της επιτυχίας

Με το βλέμμα στραμμένο στην επανέναρξη των πτήσεων εξωτερικού από την 1η Ιουλίου αλλά και στις οδικές μετακινήσεις που φαίνεται ότι θα έχουν το πρώτο λόγο στην εποχή του κορονοϊού βρίσκεται η Πρέβεζα σύμφωνα με τον Δήμαρχο κ. Νίκο Γεωργάκο. Μιλώντας στη Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας ο κ. Γεωργάκος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που έγιναν προκειμένου η Πρέβεζα να είναι μεταξύ των προορισμών που παρέχουν ασφάλεια και τόνισε ότι μεγάλο στοίχημα θα διαδραματίσουν στην φάση της «επανεκκίνησης» του τουρισμού τόσο οι αρχαιολογικοί χώροι, τα θρησκευτικά μνημεία όσο και τα ισχυρά πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει η περιοχή δηλώνοντας για μια ακόμη φορά ότι ο Δήμος, σε όσα τον αφορά, θα σταθεί δίπλα στους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους του τουρισμού και της εστίασης. «Η Πρέβεζα αποτελεί έναν ασφαλή προορισμό ο οποίος βρίσκεται κοντά σε Νοσοκομείο αναφοράς για τον κορονοϊό αυτό των Ιωαννίνων και παρέχει πλήρη υγειονομική κάλυψη στο δικό της Νοσοκομείο ενώ διαθέτει μεγάλη ακτογραμμή καθώς και καταλύματα που ευνοούν την αποφυγή συγχρωτισμού για τους επισκέπτες» είπε και απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους στον τουρισμό και τον επισιτισμό τόνισε ότι κλειδί της επιτυχίας είναι η συνεργασία και η αλληλεγγύη. Σημαντικό, σύμφωνα με τον κ. Γεωργάκο, είναι οι τήρηση των μέτρων υγιεινής έτσι όπως αυτοί ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ. Παράλληλα έκανε έκκληση προς τους πολίτες σταματήσουν να εναποθέτουν ογκώδη αντικείμενα στους δρόμους και τα πεζοδρόμια από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή. Σύμφωνα με τον ίδιο πέρα από την αισθητική υποβάθμιση, το φαινόμενο συνιστά κίνδυνο της δημόσιας υγείας και ασφάλειας. Ο Δήμος προχωρά στη συλλογή των αστικών απορριμμάτων και στα ογκώδη τέσσερις ημέρες την εβδομάδα αλλά ο τόσο ρυθμός απόρριψης όσο και ο καθημερινός όγκος είναι τέτοιος, που τη μία ημέρα φορτηγά του δήμου καθαρίζουν μια περιοχή και την επόμενη μέρα παρατηρούνται τα ίδια φαινόμενα. Όσον αφορά την εξυπηρέτηση των πολιτών αυτή, σύμφωνα με τον κ. Γεωργάκο έχει βελτιωθεί σημαντικά με τη βοήθεια της «Νovoville» που προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής κινητών τηλεφώνων και της ιστοσελίδας του Δήμου, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν την καθημερινότητα. «Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος διαδικασίες όλα τα αιτήματα που τον αφορούν» είπε ο κ.Γεωργάκος και προέτρεψε τους πολίτες να καταγράφουν τα προβλήματα, να τα φωτογραφίζουν και να τα στέλνουν ώστε να δρομολογείται η λύση τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]