O Λευτέρης Αυγενάκης για το τρομοκρατικό χτύπημα στον Άγιο Διονύσιο
Δήλωση Γραμματέα ΠΕ - Βουλευτή Ηρακλείου κ. Λευτέρη Αυγενάκη για το τρομοκρατικό χτύπημα στον Άγιο Διονύσιο:«Ο φαύλος κύκλος της τυφλής τρομοκρατικής βίας μας προβληματίζει ιδιαιτέρως.
Η διχαστική ρητορική και η καλλιέργεια μίσους, δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για τέτοιου είδους επιθέσεις.
Η τρομοκρατία μπορεί να αναπτύσσεται σε κάποιες γιάφκες, γεννιέται όμως στα κηρύγματα διχασμού, μίσους και βίας.
Ως ΝΔ καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας και καλούμε την Κυβέρνηση και όσους βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης να αναλάβουν δράση».
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.