[Ελλάδα]Διαμαρτυρία σήμερα στο υπουργείο Παιδείας για την απληρωσιά
Χιλιάδες εκπαιδευτές των ΙΕΚ παραμένουν απλήρωτοι εδώ και μήνες, καθώς έχουν πληρωθεί μόνο για τους μήνες Νοέμβρη - Δεκέμβρη του 2015 όταν σε λίγες μέρες (30 Ιούνη) τελειώνει το έτος κατάρτισης στα ΙΕΚ. Μπροστά σ' αυτήν την κατάσταση, η Επιτροπή Αγώνα Εκπαιδευτών ΙΕΚ καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας τη Δευτέρα 27 Ιούνη, στις 11 το πρωί.
Στο κάλεσμά της η Επιτροπή Αγώνα τονίζει:
«Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Γνωρίζετε καλά πώς έχει η κατάσταση με τις πληρωμές μας. Έχουμε πληρωθεί μόλις για ένα μήνα επί της ουσίας, όταν σε λίγες μέρες τελειώνει και το Εαρινό Εξάμηνο!
Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση βάζει συνολικά "κόφτη" στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας, "εξοικονομεί" καθηγητές, με συνέπειες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Δε πάει άλλο! Κανείς μας δεν πρέπει να συμβιβαστεί μ’ αυτή την κατάσταση! Η οργή μας, η αγανάκτηση να γίνει δύναμη και αγώνας!
Μόνο με τον οργανωμένο αγώνα θα μπορέσουμε να επιβάλουμε το δίκιο μας. Να πετύχουμε την έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μας, αλλά και την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων μας.
Είμαστε πολλοί! Έχουμε τη δύναμη! Μπορούμε να κάνουμε αισθητή τη παρουσία μας στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, στο υπουργείο Παιδείας, στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ!
Να καταλάβουν πως δεν πρόκειται να τους αφήσουμε να παίζουν με τον ιδρώτα και τον κόπο μας, τη ζωή μας!
Διεκδικούμε:
Άμεση πληρωμή όλων των δεδουλευμένων μας. Έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων κάθε μήνα με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Να σταματήσει τώρα το αίσχος των συμβάσεων έργου. Οι συμβάσεις μας να μετατραπούν σε εξαρτημένης εργασίας με όλα τα δικαιώματα που απορρέουν απ' αυτές.
Ασφαλιστική κάλυψη, βιβλιάριο ασθενείας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Ενιαία κριτήρια στις προσλήψεις των εκπαιδευτών. Ισότιμη κατανομή των διδακτικών ωρών.
Κάλυψη των πάγιων δαπανών σε αναλώσιμα και βιβλία με γενναία αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αναβάθμιση των σπουδών στα ΙΕΚ.
Στηρίζουμε τα αιτήματα των σπουδαστών μας (κατάργηση της τζάμπα πρακτικής, πάσο για όλους, κατάργηση των διδάκτρων στη Σιβιτανίδειο, ούτε ευρώ από την τσέπη τους για αναλώσιμα, φωτοτυπίες κλπ.).
Ζητάμε δουλειά για όλους, δουλειά με δικαιώματα με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Δεν θα επιτρέψουμε από φόβο να ζήσουμε στη φτώχεια, στη σύγχρονη σκλαβιά, στη ζωή χωρίς μέλλον για μας και τα παιδιά μας».
902.gr
Στο κάλεσμά της η Επιτροπή Αγώνα τονίζει:
«Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Γνωρίζετε καλά πώς έχει η κατάσταση με τις πληρωμές μας. Έχουμε πληρωθεί μόλις για ένα μήνα επί της ουσίας, όταν σε λίγες μέρες τελειώνει και το Εαρινό Εξάμηνο!
Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση βάζει συνολικά "κόφτη" στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας, "εξοικονομεί" καθηγητές, με συνέπειες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Δε πάει άλλο! Κανείς μας δεν πρέπει να συμβιβαστεί μ’ αυτή την κατάσταση! Η οργή μας, η αγανάκτηση να γίνει δύναμη και αγώνας!
Μόνο με τον οργανωμένο αγώνα θα μπορέσουμε να επιβάλουμε το δίκιο μας. Να πετύχουμε την έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μας, αλλά και την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων μας.
Είμαστε πολλοί! Έχουμε τη δύναμη! Μπορούμε να κάνουμε αισθητή τη παρουσία μας στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, στο υπουργείο Παιδείας, στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ!
Να καταλάβουν πως δεν πρόκειται να τους αφήσουμε να παίζουν με τον ιδρώτα και τον κόπο μας, τη ζωή μας!
Διεκδικούμε:
Άμεση πληρωμή όλων των δεδουλευμένων μας. Έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων κάθε μήνα με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Να σταματήσει τώρα το αίσχος των συμβάσεων έργου. Οι συμβάσεις μας να μετατραπούν σε εξαρτημένης εργασίας με όλα τα δικαιώματα που απορρέουν απ' αυτές.
Ασφαλιστική κάλυψη, βιβλιάριο ασθενείας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Ενιαία κριτήρια στις προσλήψεις των εκπαιδευτών. Ισότιμη κατανομή των διδακτικών ωρών.
Κάλυψη των πάγιων δαπανών σε αναλώσιμα και βιβλία με γενναία αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αναβάθμιση των σπουδών στα ΙΕΚ.
Στηρίζουμε τα αιτήματα των σπουδαστών μας (κατάργηση της τζάμπα πρακτικής, πάσο για όλους, κατάργηση των διδάκτρων στη Σιβιτανίδειο, ούτε ευρώ από την τσέπη τους για αναλώσιμα, φωτοτυπίες κλπ.).
Ζητάμε δουλειά για όλους, δουλειά με δικαιώματα με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Δεν θα επιτρέψουμε από φόβο να ζήσουμε στη φτώχεια, στη σύγχρονη σκλαβιά, στη ζωή χωρίς μέλλον για μας και τα παιδιά μας».
902.gr
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.