Μερόπη Τζούφη: «Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας είναι ανάγκη»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ

Μερόπη Τζούφη: «Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας είναι ανάγκη»

Οικογενειακός γιατρός σε συνδυασμό με τις Μονάδες Φροντίδας Υγείας της γειτονιάς και κέντρα αναφοράς με συντονισμό των υποδομών του ΙΚΑ και του ΠΕΔΥ, είναι οι δύο βασικοί πυλώνες επανενεργοποίησης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, με στόχο την αποσυμφόρηση των δημόσιων νοσοκομείων αλλά και την παροχή αποτελεσματικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης ασφαλισμένων αλλά και ανασφάλιστων πολιτών, σύμφωνα με το σχέδιο που αναμένεται να δοθεί προς διαβούλευση από το υπουργείο Υγείας.

Όπως είπε στην εκπομπή «Με θέση και υπογραφή» με τις Αλεξάνδρα Χριστακάκη και Τζούλυ Τσίγκα, η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη, παιδίατρος νευρολόγος, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, οι γιατροί που θα συμμετέχουν στο εγχείρημα πρέπει να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο Δημόσιο. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι η ΠΦΥ δεν πρέπει να καθυστερεί, όπου υπάρχει ανάγκη, την παραπομπή σε ειδικούς γιατρούς στα δημόσια νοσοκομεία. Σύμφωνα με την κ. Τζούφη, θα πρέπει να δημιουργηθεί ανεξάρτητη δομή, πλήρως εξοπλισμένη για τις εργαστηριακές εξετάσεις.

Ακούστε τη συνέντευξη εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]