[ΕΛΛΑΔΑ]Αθήνα:Κλειστό το Μετρό λόγω τηλεφωνήματος για βόμβα
Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό από τον...Κεραμεικό μέχρι την Αγία Μαρίνα και στις 2 κατευθύνσεις μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Ελέγχους πραγματοποιούν δυνάμεις της αστυνομίας.
πηγη
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.