[ΗΠΕΙΡΟΣ]Ιωάννινα:Διακοπή υδροδότησης λόγω εργασιών ΔΕΗ
Διακοπή υδροδότησης λόγω εργασιών ΔΕΗΤην Παρασκευή 6 Νοεμβρίου ανακοινώθηκε από τη ΔΕΗ διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω εργασιών:
6/11/2015 8:00:00 πμ 6/11/2015 12:00:00 μμ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ Αμπελειά, Αντλιοστάσιο ΣΥΚΛΙ Αμπελιάς
και θα γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης των γεωτρήσεων Αμπελειάς από ώρα 8.00 π.μ. έως 12.00 π.μ. και για αυτό το λόγο θα γίνει διακοπή τροφοδοσίας δεξαμενών: Τ.Κ. Αμπελειάς Δήμου Ιωαννιτών και Τ.Κ. Επισκοπικού Δήμου Δωδώνης και μεμονωμένες συνδέσεις ιδιωτών από τους κεντρικούς αγωγούς του ΣΥΔΛΙ μεταξύ Αμπελιάς και Επισκοπικού.
Στις ανωτέρω περιοχές υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί μείωση πίεσης στην υδροδότηση των κατοίκων ή και διακοπή ειδικά στις συνδέσεις ιδιωτών.
Η αποκατάσταση της υδροδότησης θα πραγματοποιηθεί σταδιακά μετά το πέρας των εργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.