ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙ ΤΑ 50.000 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Η ΣΤΑΜΑΤΗ
ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΒΙΚΥ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ Ο ΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΛΕΨΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ...Μέχρι την Παρασκευή το απόγευμα έχει διωρία η Βίκυ Σταμάτη για να καταβάλλει το εγγυητικό ποσό αποφυλάκισης της, το οποίο αγγίζει τα 5
0.000 ευρώ. Αυτό είναι το χρονικό...
όριο που προβλέπεται- αλλιώς, όπως σημειώνει ο δικηγόρος της Φραγκίσκος Ραγκούσης, μιλώντας αποκλειστικά στο protothema.gr, κινδυνεύει να συλληφθεί και να ξαναμπεί στη φυλακή. «Αν δεν καταβληθούν τα 50.000 ευρώ μέχρι την Παρασκευή θα έρθει περιπολικό να τη συλλάβει. Σήμερα υποβάλλουμε αίτηση παράτασης ή μείωσης του ποσού αυτού αλλά είναι αδύνατο να συγκεντρωθεί», σημειώνει ο Φρ. Ραγκούσης.
Σ.Σ. Fimotro : να φρόντιζε κύριε Ραγκούση ο Άκης να έχει φυλάξει μερικά από τα εκατομμύρια που κατέκλεψε το Ελληνικό Δημόσιο για να τα δώσει στην σύζυγό του...
Fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.