(ΗΠΕΙΡΟΣ)ΠΕΒΕΖΑ:Aπομακρύνθηκε ο φοίνικας από το Ηρώο της πόλης.


Στην απομάκρυνση του φοίνικα από το Ηρώο της πόλης προχώρησε χθες το πρωί συνεργείο της καθαριότητας του Δήμου Πρέβεζας. Ο συγκεκριμένος φοίνικας όπως και δεκάδες άλλοι σε όλη την πόλη καταστράφηκαν από την «επέλαση» του κόκκινου σκαθαριού το οποίο τα τελευταία 4 χρόνια καταστρέφει συστηματικά όλα τα φοινικόδεντρα. Σύμφωνα με τη Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας,τα αιτήματα για απομάκρυνση ξερών δέντρων είναι καθημερινά και έχουν αυξηθεί μετά την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών, ενώ ανάμεσα στους φοίνικες που έχουν καταστραφεί περιλαμβάνονται όλα τα δέντρα του Μύτικα καθώς και τα περισσότερα από τον Παντοκράτορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]