ΔΙΑΒΑΣΤΕ τα ΜΗΝΥΜΑΤΑ αγανάκτησης για το ΤΖΟΚΕΡ: “ΑΠΑΤΗ, μας Δουλεύουν!- ΓIΑΤΙ στην Ελλάδα δεν παρουσιάζεται ο ΝΙΚΗΤΗΣ ενώ στο εξωτερικό είναι Υποχρεωτικό να εμφανίζονται;”


“Ιδιοκτήτης προποτζίδικου σε ερωτηση μου
“πόσα κονομάει ο ΟΠΑΠ απ το ΚΙΝΟ την ημέρα”
μου απάντησε “παίρνει 11 εκατ. και δίνει περίπου 700.000″
διαβάστε όλα τα μηνύματα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]