Αντώνη Σαμαρά.. Τους εχείς απλήρωτους…;Με καταλήψεις απειλούν οι εργαζόμενοι της ΝΔ


Κλίμα έντασης έχει δημιουργηθεί στη λεωφόρο Συγγρού στα γραφεία της ΝΔ καθώς οι περίπου 200 εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι επί 3,5 μήνες και πλέον προειδοποιούν με κινητοποιήσεις.

Οπως διαβάζουμε στο spirospero.gr,από την πλευρά του κόμματος, ο γενικός διευθυντής Κώστας Τσιμάρας που συναντήθηκε με αντιπροσωπία των εργαζομένων υποσχέθηκε παρά τη γενικότερη οικονομική στενότητα ότι θα λάβουν μεθαύριο έναν μισθό, ενώ δεσμεύθηκε επίσης ότι τα υπόλοιπα οφειλόμενα θα εξοφληθούν μέχρι τέλος του χρόνου, όπως αναφέρει και το news247.


Οι εργαζόμενοι πάντως προειδοποιούν με κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από τη συμβολική κατάληψη στην είσοδο των γραφείων του κόμματος στη Συγγρού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]