Περίθαλψη για όλους, τέλος!

Την ισοπέδωση του κοινωνικού συστήματος ασφάλισης με την εξατομίκευση των συντάξεων και των παροχών υγείας προανήγγειλε ο διοικητής του ΙΚΑ Ρ. Σπυρόπουλος, ανοίγοντας επισήμως τη συζήτηση για το νέο ασφαλιστικό, το οποίο δημοσίως "δεν συζητά", αλλά στο παρασκήνιο προωθεί η κυβέρνηση σε συνεννόηση με την τρόικα.

Εισάγοντας μια πρωτοφανή και ακραία ταξική λογική, ο Ρ. Σπυρόπουλος διερωτήθηκε "γιατί θα πρέπει να δικαιούνται τις ίδιες παροχές όσοι συμπληρώνουν το μίνιμουμ των ενσήμων ετησίως με όσους καταβάλλουν διπλάσιες εισφορές", για να υποστηρίξει, ακολούθως, την ανάγκη ύπαρξης ενός πλήρως ανταποδοτικού συστήματος τόσο ως προς τις συντάξεις όσο και ως προς τις παροχές υγείας (εξετάσεις, νοσήλια, φάρμακα). Τέλος σύμφωνα με το δημοσίευμα της Αυγής, επανέλαβε  τα περί νέου συστήματος "τριών πυλώνων", σύμφωνα με το οποίο ο πρώτος πυλώνας περιλαμβάνει τις ελάχιστες εγγυήσεις για όλους και οι δύο άλλοι καταλαμβάνονται ουσιαστικά από την ιδιωτική ασφάλιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]