Ε.Ο Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας:Aίσιο τέλος για την γυναίκα που είχε πέσει σε γκρεμό με το αυτοκίνητο της στην περιοχή του Μεσοποτάμου.
Εντοπίστηκε πριν από λίγη ώρα στο ύψος του Μεσοποτάμου και σε γκρεμό βάθους περίπου 70 μέτρων το Ι.Χ αυτοκίνητο το οποίο αναζητούσαν από το πρωί οι διασώστες στην εθνική οδό Πρέβεζας Hγουμενίτσας. Οπως μετέδωσε η Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας,ηεγκλωβισμένη οδηγός του αυτοκινήτου- η οποία σύμφωνα με πληροφορίες είναι δημοσιογράφος τηλεοπτικού σταθμού και κατευθύνονταν προς την Ηγουμενίτσα με τελικό προορισμό της την Κέρκυρα- μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Κ.Υ Καναλλακίου φαίνεται να είναι χτυπημένη στην μέση, ωστόσο διατηρεί τις αισθήσεις της αφού από την πρώτη στιγμή είχε επικοινωνία με τα σωστικά συνεργεία. Από νωρίς το πρωί ξεκίνησε μια μεγάλη επιχείρηση για την ανεύρεση του αυτοκινήτου αφού αρχικά η γυναίκα που τηλεφώνησε η ίδια στις αρχές έδινε ως σημείο της πτώσης το σημείο του δρόμου στο ύψος του Βράχου. Πέντε οχήματα της πυροσβεστικής υπηρεσίας με 15 άνδρες, η αστυνομία και η ΕΜΑΚ «χτένισαν» σπιθαμή προς σπιθαμή την παραλιακή ζώνη, καταφέρνοντας λίγο αργότερα να εντοπίσουν το αυτοκίνητο και να ξεκινήσουν την προσπάθεια απεγκλωβισμού της γυναίκας. Την μεγάλη επιχείρηση συντόνισε ο περιφερειακός διευθυντής Π.Υ Ηπείρου Βασίλης Κώνστας, ενώ παρόντες ήταν επίσης οι διοικητές Π.Υ Πρέβεζας Θεόδωρος Βαρδής και Πάργας Ευθύμιος Δρόσος.
φωτο αρχείου
Labels:
ΠΡΕΒΕΖΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.