Ηγουμενίτσα:Με 26 κιλά χασίς και με το 2χρονο αγοράκι τους για να μην κινήσουν υποψίες ...πιάστηκαν στο λιμάνι
26 κιλά χασίς επιχείρησε να περάσει στην Ιταλία ζευγάρι ΑλβανώνΣτο αυτοκίνητό τους μαζί με το χασίς είχαν και το μόλις 2 ετών παιδί τους προκειμένου να μην κινήσουν υποψίες
Τα μεσάνυχτα όμως μετά απο έλεγχο στην πύλη εισόδου στο Λιμάνι Ηγουμενίτσας οι άνδρες του λιμενικού με ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο έκαναν έλεγχο στο αυτοκίνητο των αλλοδαπών που επρόκειτο να ταξιδέψει στην Ανκόνα
Ο σκύλος εντόπισε τα ναρκωτικά που ήταν χωρισμένα σε 14 συσκευασίες και επιμελώς κρυμμένα σε ειδική κρύπτη στην οροφή του αυτοκινήτου
Τα ναρκωτικά και το όχημα κατασχέθηκαν και οι 2 αλλοδαποί συνελήφθησαν
(με πληροφορίες απο το ΑΠΕ)
Labels:
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.