24ωρη απεργία στα διόδια Ακτίου αύριο για 5 παράνομες απολύσεις τεχνικών και για τα απλήρωτα επιδόματα
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ – ΒΟΝΙΤΣΑΣΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ 2014
ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΖΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΑΚΤΙΟΥ
Το Εργατικό Κέντρο μαζί με την προσωρινή Διοίκηση του υπό ίδρυση Σωματείου «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΚΤΙΟΥ» αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας την Τρίτη 4 Νοέμβρη 2014 στα διόδια του Ακτίου μα τα παρακάτω αιτήματα:
1. Να πάρει πίσω η εργοδοσία τις 5 παράνομες απολύσεις των συναδέλφων τεχνικών και να ανανεωθούν οι συμβάσεις των.
2. Να πληρωθούν τα αναδρομικά επιδόματα όλων των εργαζομένων από 1-1-2014 ως και 31-9-2014 που τους χρωστά η εργοδοσία.
Labels:
ΠΡΕΒΕΖΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.