Φοβούνται μαζικές παραιτήσεις ένστολων
Τις μαζικές παραιτήσεις των ένοπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας φοβάται η κυβέρνηση, μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου-σκούπα από το υπουργείο Εργασίας. Κι αυτό διότι Το άρθρο 221 φέρνει καινούρια δεδομένα στα ασφαλιστικά των ενστόλων, καθώς προβλέπει τη συγχώνευση όλων των επικουρικών Ταμείων τους στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης, οδηγώντας σε αναπόφευκτες μειώσεις των επικουρικών συντάξεων, ενώ παράλληλα εισάγει τη ρήτρα βιωσιμότητας και μηδενικών ελλειμμάτων για το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων και τους ειδικούς Κλάδους και Λογαριασμούς των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού.Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων εκτιμούν ότι η ρήτρα αυτή οδηγεί σε μειώσεις των εφάπαξ σε ποσοστό άνω του 50%, κάτι που όπως φαίνεται θα οδηγήσει αρκετούς στην έξοδο ώστε να εξασφαλίσουν το εφάπαξ με τα σημερινά δεδομένα.
Από τους ενόπλους επιδιώκονται η μη εμπλοκή του υπουργού Εργασίας, η διατήρηση της εποπτείας από τα κατά περίπτωση αρμόδια υπουργεία αλλά και η αποτροπή εφαρμογής της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος, που πάντως συνιστά μνημονιακή υποχρέωση. Από πλευράς αστυνομίας και πυροσβεστικού σώματος ζητείται, επίσης, η εξαίρεση των επικουρικών τους από το ΕΤΕΑ και η δυνατότητα μετατροπής τους σε επαγγελματικά Ταμεία.
πηγη
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.