ΠΡΕΒΕΖΑ: 49 ετών ...και είχε...ξεχάσει να βγάλει δίπλωμα οδήγησης
Συνελήφθη, βραδινές ώρες χθες, από στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, 49χρονος οδηγός Δ/Κ οχήματος, διότι κατόπιν τροχονομικού ελέγχου διαπιστώθηκε πως δεν κατείχε άδεια ικανότητας οδήγησης.Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Πρέβεζας.
Labels:
ΠΡΕΒΕΖΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.