Mπήκαν τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ.!Αυθαιρεσία -αστυνομικό κράτος

Αυθαιρεσία - αστυνομικό κράτος
Πριν από λίγο έφυγε από το χώρο περιπολικό, μέσα στο οποίο βρίσκονταν ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ Π. Καλφαγιάννης και ο εκπρόσωπος των δημοσιογράφων της Ραδιοφωνίας, Ν.Τσιμπίδας· προσαγωγή με την κατηγορία της «κατάληψης δημοσίου κτηρίου».
Συνεχώς συγκεντρώνονται αλληλέγγυοι στην Αγία Παρασκευή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]