Mπήκαν τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ.!Αυθαιρεσία -αστυνομικό κράτος
Πριν από λίγο έφυγε από το χώρο περιπολικό, μέσα στο οποίο βρίσκονταν ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ Π. Καλφαγιάννης και ο εκπρόσωπος των δημοσιογράφων της Ραδιοφωνίας, Ν.Τσιμπίδας· προσαγωγή με την κατηγορία της «κατάληψης δημοσίου κτηρίου».
Συνεχώς συγκεντρώνονται αλληλέγγυοι στην Αγία Παρασκευή.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.