Αντλίες Θερμότητας βάζουν τώρα πολλοί Γιαννιώτες για να ζεσταθούν!
Λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου οι καταναλωτές και στα Γιάννενα βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα διαρκώς αυξανόμενο κόστος θέρμανσης και καθώς τα παραδοσιακά συστήματα έχουν γενικά υψηλό κόστος λειτουργίας και επιβαρύνουν το περιβάλλον, αφού λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα, όλο και περισσότεροι πολίτες στρέφονται σε πιο οικονομικές λύσεις.
Μία από αυτές είναι οι Αντλίες Θερμότητας, τις οποίες ο μηχανολόγος μηχανικός Θεόδωρος Μαρκής, υπεύθυνος της εταιρείας «Άλφα Τεχνική / Daikin» που δραστηριοποιείται στα Γιάννενα χαρακτηρίζει ως την πιο αποδοτική λύση για τη ζεστασιά στο σπίτι μας. Ο κ. Μαρκής, μιλώντας στον «Π.Λ.», σημειώνει ότι εγγυώνται σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων σε σχέση με το πετρέλαιο και κάνει γνωστό ότι τέτοια συστήματα έχουν τοποθετηθεί ήδη σε πολλά σπίτια στην περιοχή μας. Ιδού λοιπόν τη λέει σχετικά με την εγκατάσταση, τη λειτουργία και την απόδοση των συγκεκριμένων συστημάτων θερμότητας
διαβάστε τη συνέντευξη στον Πρωινό Λόγο
Labels:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.