Ο Άδωνις συγχαίρει τον Δένδια για την επιχείρηση στην ΕΡΤ...

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, από το Καζακστάν, συγχαίρει τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, Νίκο Δένδια για την επιχείρηση της αστυνομίας στην ΕΡΤ.
«Υπουργέ μας αν και είμαι στο Καζακστάν έφθασαν και εδώ τα ωραία νέα. Επιτέλους!! Εύγε!», έγραψε χαρακτηριστικά, στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]