Ο Άδωνις συγχαίρει τον Δένδια για την επιχείρηση στην ΕΡΤ...
«Υπουργέ μας αν και είμαι στο Καζακστάν έφθασαν και εδώ τα ωραία νέα. Επιτέλους!! Εύγε!», έγραψε χαρακτηριστικά, στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Related Posts
Copyright © EPIRUS TV NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.